26/3 Torsdag 2009

                                            Datum: 2009-03-26 Tid: 17:32:02 Kategori: Vardagslyx
Underbar dag

Sprang på Holm det första jag gjorde i morse så nu har jag fixat tillbaka min vanliga dator, -alla tangenter fungerar.
Skoldagen är inte direkt värd att skriva om, ingenting särskilt hände. Egentligen blir det väl vad man gör det till, så det hände väl egentligen en hel del, men ingenting som är värt att minnas.
Det enda "roliga" var väl att jag och Emelie visade våra kära vänner vårt nyupptäckta ställe i källaren. En spöklik "korridor" (?) som påminner väldigt mycket om Auschwitz.

Solen skiner, snön ligger på marken, det är kallt. Äh, så länge solen är framme så är jag mer än nöjd.

Efter skolan så åkte jag och Emelie runt med Richard i hans bil och hoppade över farthinder. Haha, jag trodde jag skulle dö där ett tag. Vi hittade värsta hindret som vi rent ut sagt flög över.
Vi åkte på samma gata, fram och tillbaka säkert en 5 gånger, det stod en gubbe på trottoaren och han undrade nog vad fan vi höll på med.





Nu är jag hemma och sitter i ett kaninskitsstinkande rum och lyssnar på min nya favoritlåt, Breathe.
Ska ta och hämta ett par flingor och mosa i mig, tänkte jag.
Nelly ligger på golvet och har konstiga ryck, kan det vara farligt tro?
Hon kanske gillar låten så pass mycket att hon ryser, who knows? =)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

hehe känns som magen åker upp i halsen när man gör sånt roligt :D

2009-03-26 l 18:07:52
  Adam

Låt mig gissa att den där Richard har en gammel volvo, annars hade han ju aldrig kört sönder bilen på det sättet :P

2009-03-26 l 19:09:18
  Emelie

HAHAHAAH så jäääääääävla kul vare! trodde jag skulle döööö där ett tag vid guppet! :D

2009-03-26 l 20:18:27
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: