Dessa siffror

                                            Datum: 2009-03-14 Tid: 22:20:31 Kategori: Vardagslyx
De förföljer mig...

Jag kollade givetvis på Melodifestivalen ikväll, tillsammans med min familj.
Vi satt (Läs: jag och min bror) och gjorde en massa fula grimaser till varandra. Vi kollade alldeles för mycket på komedi i vår familj tror jag, för till slut satt vi alla och gjorde grimaser..

Övningskörde till Konsum gjorde jag också. Gick väl sådär, jag gillar inte att köra i mörker! Sorgligt nog gjorde jag nog Sveriges genom tidernas fulaste parkering, så det var väl ändå gansak positivt att det var mörkt..
Malena Ernman vann, otroligt nog!
Hon är den enda jag har röstat på (dock inte idag..) och jag älskar henne och låten. Hela numret är så, suveränt! Inga fel alls.
Självklart var hon nummer 11, alltid dessa nummer.
Som i börjar; de förföljer mig.
4, 7 och 11, de finns överallt.

Jag var för övrigt inne på en sida angående stjärntecken förut, det slutade med att jag satt och läste om änglar och allt möjligt senare. Min ängel är för övrigt Cassiel (härskaren i den sjunde himlen.

Det mest läskiga är väl i så fall detta:
Vattumän kan ha en sval inställning till andra i romantiska förhållanden. De är envisa och fulla av överraskningar. Eftersom de är styrda av två så olika planeter, har Vattumän en osäker självkänsla, vilket gör att de tvekar innan de ger sig in i någon djupare förbindelse. När de väl gör det, är de emellertid oftast trogna och pålitliga, eftersom Vattumän avskyr allt vad lögner och oärlighet heter. Du har inga drömmar eller illusioner när det gäller kärlek. Det behövs en tvillingsjäl för att ett förhållande med dig ska hålla. Någon som är kravlös och självständig. Du visar inte känslor offentligt, men hemma kan du vara mycket romantisk.

Jag borde ta reda på vem det är som har kommit med den här läskigt lika informationen. xD
Det är ju så sjukt sant så jag höll på att ramla av stolen första gången jag läste det.
Jag ramlar av nu också..

Turtalet..



1 kommentarer                                                                                                                    
  Karin

Snygg blogg verkligen!=)

2009-03-14 l 22:41:26
Blogg/hemsida: http://kavist.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: