En könsmogen Nelly!

                                            Datum: 2009-03-01 Tid: 17:30:07 Kategori: Blandat
A det va la fan det!

Nelly är ju runt halvåret gammal vilket betyder att hon nu börjar bli könsmogen!
Min arm är tydligen den perfekta hanen tycker hon eftersom hon juckar mot den konstant.. Mysigt det. ;D

Dock har jag lärt henne lite nya saker idag. Bland annat att hon kan ligga avslappnad utan att vara rädd för mig eller för att jag klappar henne. Hon lägger sig även så fort jag håller händerna över henne ( i alla fall ibland..:P)
Vi körde även en liten rolig hopplek där hon hoppade i mitt knä, gled ner en bit, hoppade upp igen och sedan samma sak om igen. Osv.

Hon är en riktigt söt liten kanin, hare, kanin, hare. Kalla det vad ni vill. : )
Det enda riktigt jobbiga är att hon kissar på mattorna hela tiden. Nu har jag till och med fått slänga en..
Det får bli buren för hennes del i fortsättningen.. tills den här dumma ovanan har slutat.  Hon fick en morot att roa sig med istället.

Missan är liiiiiiiite nyfiken. Ligger i sängen och håller ett vakande öga på Nelly. Dock vill hon nog inte riktigt visa att hon faktiskt ÄR intresserad..
Kul när djuren skäms, tycker jag. :'D
Det betyder ju bara att de inte är så långt ifrån att vara mänskliga. :'D

pöss
3 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

om du inte hittar en torrent som funkar med aktiveringsnyckel så nej.

det kostar typ 400 att köpa skivan.

aktiveringsnyckeln funkar också bara på 5 datorer.

2009-03-02 l 21:05:23
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  mojje

tänk positivt över att hon pinkar överallt. du får ju chansen att att ändra lite på designen hemma :D

2009-03-04 l 19:46:45
  carin

melindis <3

2009-03-05 l 17:37:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: