En shopaholics bekännelser

                                            Datum: 2009-03-23 Tid: 15:49:59 Kategori: Filmrecensioner
Jag satt och tittade igenom mina kategorier och kom fram till att jag inte alls har så många filmrecensioner här i bloggen som jag kanske borde. Skandal! Jag ser ju trots allt hyfsat mycket på film.
Den senaste var dock som rubriken lyder, En shopaholics bekännelser. Jag såg den på bio i fredags tillsammans med Anton, Emelie och Fanny.
Trots att jag inte är så mycket för filmer i den "genren" eller vad man ska säga (brukar vara väldigt förutsägbara osv.), så gillade jag den ändå. Den var rolig. Lite överdriven kanske, men det brukar ju sådana där filmer vara. ; )

Har inte läst boken innan och det är jag glad över, Anton sa nämligen att boken är SÅ mycket bättre. Filmen var inte alls bra i jämförelse. Ingenting är sig likt om man jämför med boken, tydligen.


"Möt Rebecca Bloomwood. Hon jobbar som journalist på en finanstidning, har tråkigt och tjänar för lite. Rebecca älskar att shoppa, men hennes problem är kreditgränserna på kortet...Men det bryr sig inte Rebecca om. Bästa sättet att bli på gott humör är ju att gå på stan och shoppa något fint till sig själv..."





♥ ♥
3/5 hjärtan får den
3 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

den verkar nog som du har satt en på sådär film

men alltid kul att gå på bio ;D

du får 5 av 5 hjärtan

2009-03-24 l 18:31:38
  MELINDA

Nejmen sedär :D Det var snällt av dig Kim ;D

2009-03-24 l 18:34:15
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  Filippa

SV: Det håller jag med om! =)

2009-03-24 l 18:47:41
Blogg/hemsida: http://flings.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: