För första gången...

                                            Datum: 2009-03-26 Tid: 21:38:38 Kategori: Vardagslyx
När det gäller Nelly så är det mycket saker som sker för första gången.
Idag stod kloklippning på schemat. Det var ingen höjdare det inte.
Jag var andfådd efteråt, av en liten kanin..

Hon är som mitt lilla barn. Hon springer omkring här i rummet och jag är allergisk. Jag har utslag över hela benen nu och det är inte särskilt mysigt kan jag meddela.
Har dock smort in mig med Idomin Salva nu och hoppas på bättre tider.

I morgonkväll (fredag) så ska jag sova i Skövde. Äta tacos och titta på finalen av Let's Dance. Jag hoppas att Magnus Samuelsson vinner, han är cool.
Haha, klockan är bara halv 10 och ändå känner jag mig helt död. Jag ska nog trots tiden på dygnet lägga mig och sova nu. Hoppas på bra drömmar och vakna upp i en solig värld i morgon.
Cafeterian klockan 8:00 står först på schemat, alltid lika skoj.

Något som inte är fullt lika skoj är historian som inte slutar förrän klockan 16:50. Skjut mig.


Martika - Toy Soldiers

Nu ska jag sova i alla fall.
Pusspuss ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

usch då :(

stackare, du som har så fina djur

2009-03-27 l 15:23:59
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: