Here I am - Bryan Adams

                                            Datum: 2009-03-28 Tid: 22:25:09 Kategori: Blandat


Here I am - This is me
There's no where else on earth I'd rather be
Here I am - It's just me and you
And tonight we make our dreams come true



Har fått låna Den tioende insikten för att kunna läsa färdigt den. Har ungefär halva boken kvar.
För övrigt, den här lördagskvällen, så längtar jag otroligt mycket till sommaren, till värmen, till solen och till allt fint som finns då.
Jag är endast hemma en vecka efter skolavslutningen innan jag åker till Spanien. Hoppas på sommarjobb också så att jag får någon inkomst.

Jag börjar få vissa drömmar också,
inte sånna drömmar man har på natten alltså, utan vad jag vill göra.
Jag vill komma bort från Sverige ett tag, jag vill jobba med djur. Jag gillar naturen, jag gillar att fotografera. Tåls att tänka på.

2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

ska du fly landet nu också :O

2009-03-29 l 09:25:42
  Cajsa

vi måste hinna ses i sommar också;) hehe<3

2009-03-29 l 09:56:40
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: