I close my eyes and even when I’m sleeping I’m alright

                                            Datum: 2009-03-08 Tid: 19:58:13 Kategori: Vardagslyx
I give you my destiny.
I'm giving you all of me.
I want your symphony, singing in all that I am
At the top of my lungs, I'm giving it back.

I veckan så tittade jag och Anton på filmen A walk to rememberlektionen/rasten.
Den är så himla fin, den får en ju att riktigt tro på kärleken.
Jag hoppas verkligen att den finns...


Det blev kebabpizza till kvällsmat och jag övningskörde ner till stan för att hämta hem godingen.
Körningen går hyfsat bra, det jobbiga är bara att jag byter bil ganska ofta. Toyotan är grymt lätt att köra, alldeles för lätt. Det hackar bara.
Jag gillar saaben mer eftersom man får ta i lite mer. : )

Har suttit och skrivit på engelskan en tid nu på eftermiddagen. Bara att hoppas på att jag blir godkänd. Antagligen inte.

På onsdag är det dags för Hovfjället! Är det underbart eller är det UNDERBART? Det sista alternativet skulle jag satsa på!
Jag ska ta med mig rostbiff och potatissallad som jag kan ha på bussresan dit upp, som antagligen tar att litet tag.
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Alexander Rybak.

pöss

3 kommentarer                                                                                                                    
  Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-08 l 21:57:39
Blogg/hemsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
  Marie

Ska du till hovfjället?! :O Är det ett skämt?

2009-03-09 l 10:00:32
  ♥ J u i c y l i c i o u s ♥

ååh kebab

2009-03-09 l 11:34:06
Blogg/hemsida: http://juicydoll.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: