Jag är rädd för att sova

                                            Datum: 2009-03-19 Tid: 19:12:47 Kategori: Filosofi
... eller drömma rättare sagt.

Varje natt drömmer jag något som jag tydligt minns när jag vaknar. Ibland är det väl bra drömmar, men ibland mindre bra..
Inatt var det hemskt.
Jag befann mig på något sorts fort (?) som jag bodde vid. Dock hittade jag ingenstans och kände mig ständigt vilsen. Överallt fanns det en massa äckliga människor som jag var rädd för.
Jag var ute på en promenad för att hitta en busshållsplats haha, fråga mig inte varför. Helt plötsligt kommer den en gubbe springandes mot mig, i rask takt vill jag lova.
Jag stannade, blundade och hoppades på det bästa. Han sprang förbi mig och jag kände mig lättad.

Dock dök han upp senare i drömmen fast då stannade han och pratade med mig. Jag var svinrädd för honom, det lilla äcklet, men jag låtsades som om jag var en cool människa. ;>

Hur som helst, helt plötsigt ligger jag i en säng, under en GREK (!?). Kan hända att det var en spanjor eller liknande också, mörkhårig var han i alla fall.
Han våldtar mig typ, eller nästan i alla fall. Jag ligger där och ber om kondom osv. eftersom jag inte vill ha några sjukdomar, men han vägrar, kör på ändå. xD
På något sätt vet jag att han har legat med flera 100 tjejer och säkerligen har någon könssjukdom.
Sen försvann jag därifrån och försökte undvika honom resten av drömmen. Sprang iväg och hatade honom...

VAD SÄGER NI?
Vad är det för sjuka drömmar jag har?
Helt cp :O
2 kommentarer                                                                                                                    
  emelie

haha. men jag drömde ju att emosar tvingade markus att våldta mig, hahahahahahah helt sjuuuuuka dröömmmar :O

2009-03-21 l 11:16:12
  MELINDA

2009-03-21 l 19:11:18
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: