Lykta

                                            Datum: 2009-03-28 Tid: 19:24:05 Kategori: Blandat

Här är den lilla skönheten som numer pryder mitt fönster. Dock är den lite mer rosa i verkligheten. Sedan jag skrev sist så har jag skruvat ihop en köksstol och tittar på tv. Innan det blir mörkt (otroligt nog är det fortfarande ljust ute) så ska jag mata Ella också.
Ni kommer väl också ihåg att ställa fram klockan en timme innan ni lägger er ikväll?

I morgon ska jag åka till farmor som bor i Karlsborg, övningskör antagligen dit om väglaget tillåter. Det blir koldolmar, potatis och brunsås vilket är helt fantastiskt. Hela 64 vintrar fyller hon. Grattis! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

Va roligt :D

usch en timme mindre att sova ikväll :(

2009-03-28 l 19:37:07
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: