Mina älskade små vänner

                                            Datum: 2009-03-12 Tid: 21:23:45 Kategori: Vardagslyx
Haha, en grej som är så rolig med mina djur är att de har sådana underbara personligheter (eller djurligheter!?)
Okej, det kanske inte är så lätt att se Sixtens personlighet (salamandern) eftersom han är ganska tystlåten och, ständigt sittandes i sin bur..
Dock är det enklare att kunna definiera de andra djurens personligheter.

Missan
+ Snäll
+ Rolig
+ Gosig (ibland..)
+ Kan konster såsom sitt, vacker tass & sitt fint (står på två ben!)

- Rädd för det mesta
- Bitchig
- Ointresserad
- Gnäller

(Sorgligt att det finns mer negativa än positiva typ..:P)

Ella
+ Nyfiken
+ Snäll
+ Gosig
+ Orädd

- Lite väl ointresserad ibland..
- Blir lätt arg

Nelly
+
Snäll
+ Glad
+
Nyfiken
+
Orädd

- För sprallig ibland
- Inte så jättegosig
- Bajsar/kissar i mitt rum (att hon aldrig lär sig..!)



Det sorgliga är att jag har haft Nelly kortast tid, men det är henne som jag känner mest! Kanske kan bero på att hon alltid är i mitt rum och har sig. ;D
Nu ska jag sova, jag är sjukt trött.

Ha en fin kväll, puss <3





















.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

MEOW <3

2009-03-13 l 19:08:57
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: