Ny kategori; Drömmar

                                            Datum: 2009-03-29 Tid: 12:01:37 Kategori: Drömmar
God morgon :)

För min egen skull så har jag skapat en ny kategori vid namn "Drömmar". Mest för min egen skull för att jag alltid drömmer så mycket.
Ni behöver inte läsa det, för jag vet själv hur tråkigt och ointressant det kan vara att få reda på andras drömmar. Det kommer ju trots allt från ens undermedvetna.

Nu ska jag åka till farmor. Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: