Samsung F480 Touchwiz

                                            Datum: 2009-03-16 Tid: 19:19:58 Kategori: Vardagslyx
Nu händer det grejer här i lilla Hjo.
För tillfället har jag min lilla underbara Sony Ericsson S500i, den gula varianten. Dock har jag snart haft den här i 3 år, vilket har gjort den lite sliten.
Nu är jag på jakt efter en ny, den som står i rubriken. Den rosa givetvis.

Skall även skaffa abonnemang som kostar ca 50 i månaden, det blir billigt. Dock måste jag ju betala av telefonen till pappa, en hundring eller två i månaden.
Skitsamma, det blir billigare än det jag har nu. Betalar ju för tusan 200 kr i månaden bara för att kunna ha gratis sms, jävla halebop.


Snart bli godingen min..

Nu ska jag gå på toaletten, cya! =)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Hanna

den är snå jävla snygg, men jobbig att skriva sms på :( man ser inte smileysarna heller... :/ annars super bra! bra ljud i den också :)

2009-03-16 l 20:52:53
Blogg/hemsida: http://hannajohansson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: