Seg historialektion

                                            Datum: 2009-03-27 Tid: 16:24:20 Kategori: Blandat
Har historia nu, det är bara en halvtimme kvar.
Jag är sjukt trött, och jag fattar ingenting av vad läraren säger. Trots min lathet har jag dock antecknat 621 ord i ett WORD-dokument.

Senare blir det tacos och Let's Dance. Jag längtar som en galen gnu. Ikväll dansar ju alla par, så det ska bli spännande att se..
Det är förresten jättedåligt väder, fullt med snö, kyla och blåst. Våren kom, men försvann ganska snabbt..

Genomgångar i historia är, kul?!
Jag skulle inte tro det ;D

Haha, egentligen har jag ingenting vettigt att skriva, alls. Men jag har så fruktansvärt tråkigt så det finns inte. Vad kan jag skriva om? Krig? (Som vi jobbar med i historian just nu..) Nej, det är lite tråkigt. Fred? Nej, det är också för tråkigt. Bananer? Ja, det kan gå.
Visste ni att banan på norska heter guleböj? Så jävla fult! :D Haha, jag är inte säker på om det stavas så, men jag orkar inte kolla upp om det är rätt. Det blir säkert underbart bra.


En bild på mina ben, i höstas.

Nu ska jag vara lite mer aktiv. Ha en fin fredagskväll, puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

ekorre - tallefjant xD<3

desamma mellis :D

2009-03-27 l 18:22:09
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: