Stjärnfall

                                            Datum: 2009-03-29 Tid: 22:50:13 Kategori: Filosofi


Har varit med Johan ikväll, och efter att vi sett Parlamentet så gick vi ut och gick i dimman.
Man såg knappt någonting, allting var en enda dimma. Lite kusligt, särskilt när vi gick där i skogen. Dock var inte det läskiga över där, för självklart skulle han börja berätta om en massa zombies som gjorde det hela om något ännu värre.
Vi gick till Konsum, sedan vidare till hamnen.
Jag ville gå ut på den "spöklika" bryggan där träden är, men det ville inte han. Vi gick ut på den.
Haha, min önskan - hans lag.
Inte riktigt kanske, men något drog mig dit.
Väl där så ser jag något som jag inte vet vad det kan vara. Ett litet brinnande klot som tycks vara omkring 50 meter framför mig. Stjärnfall?
I vanliga fall brukar jag se stjärnfall där själva stjärnan inte är mycket större än en vanlig stjärna på himlen. Den här var enorm.
Jag är glad för att jag fick se den i alla fall, tack.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Eva

Låter skumt, undra om det var ett stjärnfall...

2009-04-03 l 19:26:56
Blogg/hemsida: http://spok.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: