Vårkänslor

                                            Datum: 2009-03-18 Tid: 17:04:29 Kategori: Vardagslyx
Slutade tidigt idag och tog 14:25 bussen hem. Det var någon ny busschaufför som körde vilket saktade ner det hela rätt rejält.
Fan vad seg han var, jag blir så trött..
Solen har skinit idag och äntligen börjar jag känna våren. Mätaren visade 14 grader hemma hos oss förut, fast nu när det börjar bli mörkare så blir det ju kallare... :P

Har städat Nellys bur (det känns som om jag gör det varje vecka..?) men det var välbehövligt eftersom stanken i mitt rum är ofattbar. Jag riktigt längtar tills hon kommer vara ute så att man återigen kan andas här inne. Jag tror att halmen, spånet, avföringen osv börjar göra mig allergisk. Det vill jag inte.
Städade lite i Ellas bur också, Sixtens skiter jag i, idag. Den var hyfsat ren ändå..
Haha, detta ständiga bloggande om djur, eller hur? =)

Jaja, ibland undrar jag vad jag har gett mig in på..

Har även dammsugit, men rummet är lika stökigt ändå. xD
Lovade även Adam att dra ner och köpa godis till honom eftersom han hjälpte mig att bära upp och ner Nellys bur för trappan.
Skitsamma, det är motion, och det kan väl inte skada?
Haha, vi får väl se! Jag kanske blilr påkörd och dör? Det vore ju ganska... brutalt.. och ...otur.

Puss!

Haha, en jättedildo!
Förlåt, men bilden är rätt rolig xD

2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

Den dildo vore väl skön mellis ;D

2009-03-18 l 18:27:54
  Emelie, ;>

HAHAHAAHAHHA PIKARN ;)

2009-03-18 l 19:10:06
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: