We were both young when I first saw you

                                            Datum: 2009-03-23 Tid: 10:21:36 Kategori: Drömmar
Jag låg i min säng och hoppades på sol, vilken besvikelse.
Utanför fönstret föll snön och marken är vit.

Idag är en riktigt deppig dag, det är nästan så att jag vill dö lite.
Mardrömmarna slutar inte och de blir värre och värre för var natt...
Inatt handlade det om en man som var sjukt elak mot sin tjej, eller, de hade precis blivit ihop.
I början var han jättesnäll men sedan gick det utför. Han högg henne i ryggen med knivar, kedjade fast henne och hamrade och slog. Våldtog henne så att hon nästan var helt död efteråt.
Förstår ni hur svårt det är att vara "vittne" till nåt sånt?

Oftast slipper jag vara själva offret, men det är nog tamejfan värre att vara vittne. Bara se allting och helst av allt vilja blunda. Men det är ju en dröm, så jag tvingas se allting ändå.
Dock lyckades jag vakna precis när den här elaka mannen försökte få sin tjej att äta en macka med en död mus på.
(Tjejen hade nämligen hittat en död mus under köksbordet eller hur det var..)


Ha ha, jag hatar att sova. Jag är rädd.
Vaknade upp med kramp i magen i princip varje dag förra veckan och även idag.


Hoppas ni har det bra i alla fall ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: