28/5 Torsdag 2009

                                            Datum: 2009-05-28 Tid: 21:49:52 Kategori: Vardagslyx
Heeej mina söta bloggisläsare : )

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat något under dagen, men jag har haft händerna fulla, som man så snyggt brukar säga.

Åkte tillsammans med Johan in till Skövde i morses vid 07:45, och hade min första lektion som var Näthandel B. Haha, jag kommer aldrig komma ifrån den kursen verkligen, jag har både A, B och C. Fantastiskt.
Jag var sååååååååååhääääääär nära på att bara ligga kvar i sängen hela dagen och skita i skolan, men det kunde jag ju givetvis inte göra. Jag hade ju ett relativt viktigt prov idag att ta itu med.

Shit det tjuter i öronen på mig, har jag tinitus eller är det för att jag är förkyld? :S

Fick tillbaka mitt textkommunikationsprov idag och resultatet var 38,5 poäng. VG.
Sjukt nöjd är jag med tanke på att jag inte ens pluggade till det provet (förutom några minuter precis innan..)

Under idrotten idag gick jag, Emelie och Anton ut på en promenad.
Vi möttes utav denna skylt:



Det kan inte båda gott, titta vad som fanns bredvid den:

En vält buss (som förövrigt jag och Anton stenade sönder rutan på för ett tag sen,
men det behöver vi inte gå in mer på..;)

Anton leker:

Haha, det ser helt cp ut om man vänder på bilden (det orkar jag inte göra nu..) det ser ut som om han då sitter i taket på bussen. Vilket han i och för sig gör nu också.. :P

Jag och Emelie leker:

Haha, det kanske ser lite otydligt ut, men jag busvisslar och Emelie springer för fulla muggar.
Dock busvisslar jag åt ett par andra som för tillfället har försvunnit,
och Emelie flyr för sitt liv för alla äckliga pissmyror
som kröp in i hennes skor.
Uuuuh :S


Seriöst, vi har så kul vi tre. En riktig liten trio. Promenaderna blir aldrig misslyckade. Förutom att jag fick världens skoskav eftersom jag hade mina klackar idag. Usch, inte kul alls. Anton fick till och med bära mig en liten bit.
Bilderna är för övrigt tagna med Emelies nya kamerna som hon fick när hon fyllde år.
Äntligen har hon en kamera igen, och det kan fortsätta som vanligt med alla pics här och där.
För mig är Emelie fortfarande "tjejen med den svarta (ALLTID PROPPFULLA) väskan och den lilla grå kameran".

Förlåt om inlägget blev lite långt, men det har varit en rolig dag idag.
I morgon är det fredag och sedan är det helg.

Berättade jag att jag fick 100 euro av min farmor när hon var här förut?
Det är ju helt underbart.
De ska jag använda sen när vi åker till Spanien, och det är tur att pengarna redan är växlade, så att jag inte kan använda upp dem innan! : )
3 kommentarer                                                                                                                    
  jjoseeefiin

superfin blogg !

2009-05-28 l 23:32:42
Blogg/hemsida: http://www.jjoseeefiin.devote.se
  Fanny

sv: uuh, låter ju as gött döh :D hah, jag längtar också som en galen giraff till jag ska till ITALIIEN :D

rösta gärna på mig i veckan blogg (mer info finns på min blogg) och fråga på massor i min frågelåda (A) det värmer!

och tipsa gärna andra att rösta också, kramar!

2009-05-28 l 23:36:48
Blogg/hemsida: http://faaunny.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

ojdå!

2009-05-29 l 12:17:24
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: