31/5 Söndag 2009

                                            Datum: 2009-05-31 Tid: 21:43:10 Kategori: Vardagslyx
Idag är det verkligen den sista maj, och nästa vecka är det nya tag och en ny månad.
Juni, det är ju inte klokt.

Det skulle lika gärna kunna ha varit igår som jag ståd där på Billingen i Skövde med Johan och hans släkt och firade nyår. Att det har gått så länge, halva året.
Halva året kvar, eller ja, efter juni månad så är det ett halvår kvar.

Johan har sovit över här hela helgen, det har varit myyyys.
Jag lagade mat åt oss förut, lövbiff med strips och bearnaisesås. Smarrigt.

Har även bränt upp hela min kropp så att jag nu liknar en kokt kräfta. Det gör förbaskat ont, och jag sitter här och funderar på om jag vågar duscha idag.
Kanska ska vänta tills i morrn? Jag duschade ju ändå förut idag..

Ska även låta Nelly vara ute hela natten idag, det är ju hur varmt som helst.
Får nog dock fylla på lite halm och hö till din lilla tösabiten. Sötnosen : )

Har större delen av eftermiddagen ägnat mig åt min allra sista sak i historian, släktforskning.
Det blev kasst, värdelöst. Menmen, bättre än ingenting.
PUSS

1 kommentarer                                                                                                                    
  din man <3

nosnos <3 =) underbar helg <3 love you

2009-05-31 l 22:00:26
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: