9/5 Lördag 2009

                                            Datum: 2009-05-09 Tid: 10:43:37 Kategori: Vardagslyx
God morgon :)

Jag och Johan vaknade i morses prick klockan 9, och sedan dess har ingen av oss kunnat somna om.
Han ligger i sängen och spelar gitarr nu, Nelly springer omkring på golvet och jag sitter här. Vilken morgon! :'D

Vi somnade igår efter midnatt eftersom vi låg och sjöng en bra stund. Haha, det var faktiskt ganska kul. ><
Vi nynnade & sjöng och skulle gissa vilken låt det var, han failade på alla :'D
Tack och lov att han inte valde låtar som något metalband har spelat, då hade jag misslyckats rätt grovt..

Jaja, solen sticker fram lite mellan molnen, och senare idag ska vi ta bussen in till Skövde och sova där i natt. I morgon är det nämligen dags för mig och Emelie att återigen vara konferencierer på Funky Kids Show.
När jag tackade ja åt det så var jag inte särskilt pepp, men nu blir det nog kanonbra skulle jag tro. Härliga tider. :D

Nu ska vi nog göra oss i ordning och gå ner i köket och äta hönökaka till frukost, det är nog guds gåva till mänskligheten när det gäller bröd.
Btw, jag tror att maten var ganska uppskattad igår, det var ju skönt.
Dock blev vi väldigt mätta, väldigt fort. Antagligen pga. all grädde som var där! :'D

Puss/


Nu är nästan alla vitsippor borta, pga. all kirskål. Fuck ><
2 kommentarer                                                                                                                    
  sara

tycker du det är viktigt med smink coh fixat hår varje dag? svara gärna på dagens fråga på min blogg :)



ha det så bra

2009-05-09 l 12:54:53
Blogg/hemsida: http://sarahogbergs.blogg.se/
  din älskade älsklings älskling =D

maten var JÄTTEUPPSKATTAD :D bra gjort älskling... ! <3<3<3

2009-05-09 l 14:22:21
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: