Är du oskuld?

                                            Datum: 2009-05-18 Tid: 10:56:13 Kategori: Sjukt/roligt
Jag gjorde ett litet roligt test på Facebook förut vid namn Är du oskuld?
Resultatet var ju lyckat: SLAMPA

"Du älskar sex, och du skäms inte över det. Det är just det som gör dig till en slampa! Sannolikheten att du ens kommer ihåg alla dina sexpartners är ungefär lika stor som att du inte har någon könsjukdom. Något problem med prostitution har du ju inte, så du kan lika gärna ta och flytta till Amsterdam, byt namn till Lilja, och stanna där!"

Haha!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

vadå på min egna header eller på den som du kommentera? Min egna med blommorna har jag själv tagit och den som du kommentera på är från photoshop..

2009-05-18 l 11:01:24
Blogg/hemsida: http://designbyjessica.blogg.se/
  din älskling <3

det är miiin slampa dee ! <3<3 love you

2009-05-18 l 18:29:39
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: