Farliga topsar

                                            Datum: 2009-05-05 Tid: 15:34:28 Kategori: Blandat
Halloj!

Jag har precis tagit tummen ur röven och gjort mig i ordning, eller ja, jag har borstat tänderna och sminkat mig.
Det hände en läskig sak när jag använde tops för bara några minuter sedan. Själva luddet längst ut, lossnade och fastnade i mitt öra.
Jag skrek till så att min bror blev livrädd, men han kunde rädda situationen genom att med hjälp av en pincett dra ur skiten. Jag var riktigt rädd där ett tag, tänk om den hade åkt längre in.. :S

Ska alldeles strax kila iväg till Johan, ett par km bort. Vi ska se på film, trevligt. : )
Jag hoppas bara att inte samma gubbe står utanför samma hus - som alltid när jag går den vägen.
Det är typ 5te gången jag går förbi där nu, det skulle vara pinsamt.

Igår till exempel, då stod han där och tittade på sitt hus..
Justde, igår när jag nästan var framme vid Johan så möter jag en gubbe som kommer åkandes sakta på sin moped. Han frågar mig om jag har sett en "gul labrador", men det hade jag inte..
Haha, själva konversationen var rätt cp:
Gubben: Du har inte sett en hund som springer lös här eller? En gul labradorliknande...
Jag: En hund?
Gubben: Ja..
Jag: Nej tyvärr...
Gubben: Nähä, okej
Jag: Har den smitit?
Gubben: JA!!

Är jag dum i huvudet på riktigt eller?

Jaja, nu ska jag försöka fånga in Nelly och sätta henne i buren, och försöka bli vän med katten igen...
Vi hörs sen, pusspuss

Nikon D300
4 kommentarer                                                                                                                    
  RIVETS

sv: asså det är hål i dom! :) <3 har gjort som själv! <3

2009-05-05 l 15:43:15
Blogg/hemsida: http://rivets.blogg.se/
  isabelleburlin

du har verkligen en fin design.

2009-05-05 l 16:32:32
Blogg/hemsida: http://isabelleburlin.blogg.se/
  Linda

Tack!

ja han är dundersöt :D

2009-05-05 l 18:09:45
Blogg/hemsida: http://ndail.blogg.se/
  Zandra

sv: Hej! :)

Yes det gör jag :) du med? :P

2009-05-05 l 19:08:23
Blogg/hemsida: http://decevven.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: