Om mig

                                            Datum: 2009-05-04 Tid: 14:14:00 Kategori: Vardagslyx
Vem är då jag som skriver här i bloggen?

Melinda var namnet och jag är 18 vintrar gammal (!).
Född och uppvuxen i den lilla staden Hjo i Västergötland och jag trivs som fisken i vattnet, eller ja, nästan i alla fall. ^^,

Pluggar på ett hyfsat trist gymnasium vid namn IT-gymnasiet i Skövde, med inriktning IT & Företagande. Egentligen är det inte alls trist, bara ämnena.. Rasterna brukar jag och mina kära vänner Emelie och Anton få till riktigt bra. Det finns nog inte en enda liten vrå som vi inte har varit i och undersökt.
Nära till godisaffären också, ett extra plus i kanten!

Fritiden ser väl ut som så att jag tillsammans med pappas Nikon D300 fotar mig igenom dagarna, främst sådana där tråkiga bilder på växter och naturen, djur vägrar ju stå stilla! :I
Umgås även med mina kompisar och har filmkvällar, fotodagar, åka-till-Göteborg-och-shoppa-dagar osv.
Träffar självklart min älskade älsklingsälskling ♥Johan♥ så gott som jämt också, det är hemskt att var utan honom!

Hemma hos mig bor, förutom jag själv och min familj, 3 underbara små djur. Sixten, som är en salamander på drygt 25 år, Missan som är en "rolig katt" på snart 8 år, och Nelly, en lite föör sprallig (snart 1-årig) kanin som vill utforska överallt.

För tillfället tränar jag ingenting, vilket är fruktansvärt trist, men för några år sedan så höll jag mig i form genom att klättra, rida och spela badminton. Fick min första sköthäst Klumpen när jag var runt 11 år, och har gått på ridskola i sammanlagt 2 år. Det var ingenting för mig märkte jag (ridskola alltså), jag tycker att det är mycket roligare att rida med någon kompis i skogen eller hemma hos någon. Snällare mot hästarna också! ;D Djurmänniska som jag är...


Oj, haha, jag ser lite lesbisk ut på bilden kanske, men det får ni ta! : )
PUSS ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  Nicklas Wallman | DJ dNCR

Du var en flitig bloggare och en härlig designare! Vill du ha proffessionell hjälp? Lägg till mig på msn

[email protected]



Love!

2009-05-27 l 16:41:52
Blogg/hemsida: http://TranceUnited.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: