Pontiac Bonneville

                                            Datum: 2009-05-05 Tid: 22:30:59 Kategori: Blandat

Hell yeah!
Tack vare Johans kära far så har nu min bror fått ordnat en bil till sin bal nu i juni. (Kul att vi båda åkte/kommer åka till balen i en Pontiac, fast jag i en Firebird..)
Vad underbart det ska bli med sommarlov, jag längtar längtar längtar!!
Så mycket roliga saker kommer att hända. :O

♥ Konsert BRITNEY SPEARS (Stockholm)
♥ Konsert AC/DC (Göteborg)
♥ Spanien 23/6 - 4/7
♥ Jobba på FFK (i augusti)
♥ Liseberg

Kan inte de här 5-6 veckorna bara flyta på nu och försvinna? Bli en del av historian och aldrig mer återvända?
Justfan, på tal om historia - jag måste öva på Kalla kriget, har ju prov om det nästa måndag!

Nu ska jag i alla fall läsa på mitt idrottsprov som jag har på torsdag,
pusspuss ♥


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: