Promenad genom stan

                                            Datum: 2009-05-24 Tid: 14:03:07 Kategori: Vardagslyx


Nikon D300,
macro + blixt (!)


Ett tag tyckte jag att min blogg var riktigt fattig på bilder, men nu måste jag nog säga och tycka motsatsen. När jag har kameran kan ingenting stoppa mig, mohaha! =) Härliga tider!
Befinner mig i mitt rum, som är ganska nystädat. Dock är fönstret öppet så det flyger in såna där äckliga vita saker som luften är full av nu.
Tur att man inte är pollenallergiker säger jag bara...Tycker ärligt talat riktigt synd om de som är det!
Fast det är mer synd om dem som är pälsdjursallergiker!

Fan vad kallt det är förresten! Fast jag ska inte stänga fönstret ändå, det luktar alldeles för mycket kanin här inne.
Igår var det fint väder så då passade jag och Johan på att gå en lite promenad med min älskling (kameran). Fick en massa fina (och inte så fina) bilder.
Såg en söt liten and med sin lilla bebis bredvid sig, dock fick jag de inte på bild. De blev rädda och simmade iväg fort som en torped...

Jag skrev för ett tag sedan att jag aldrig lyckas fånga djur på bild, jag tar tillbaka en liten del av den meningen nu. Missan blir faktiskt allt lättare att fånga, särskilt i sina gäspar <3


Hon ser en aning aggressiv ut på den vänstra bilden, men hon gäspar bara. Jag vet inte riktigt vad hon gör med tassen :P Försöker skrämma iväg kameran kanske? :'D

1 kommentarer                                                                                                                    
  M Y O L S S O N

fin blogg med massa fina bildr! :)

2009-05-26 l 18:27:18
Blogg/hemsida: http://prinzessiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: