Sjuk

                                            Datum: 2009-05-27 Tid: 12:43:02 Kategori: Vardagslyx
Goddag : )

Usch, idag är jag sjuk. Näsan rinner sådär äckligt ni vet, halsen känns tjock och jag är trött och skit. Blä, varför just nu när det är som allra viktigast att vara i skolan?
Eller, i alla fall att göra en massa inlämningar och prov..

Jag kollade i kalendern nyss i alla fall, och kan ju glädja mig med att det bara är dagarna den här veckan, nästa vecka till, och sen är vi inne på veckan då sommarlovet börjar.

Vaknade av att Anton ringde mig vid halv 10 idag, med världens huvudvärk. "/
Ibland är mobiltelefoner allt bra sega. Jag skickade ett röstmeddelande till honom från Emelies mobil igårmorses (sa att han skulle ringa), det fick han idag liksom...
Jösses..


Som ni kan se så kunde jag inte hålla mig utan jag bytte färg på bakgrunden här i bloggen.
Vad tycker ni? Blev det sämre när det är mörkare?
Jag gillar det i alla fall, det får vara såhär ett tag.
Det är inte riktigt lika skrikande rosa längre, skönt! :P




Haha, en riktigt skön bild. :'D
Nu ska jag plugga, tror jag.. om jag orkar.
Eller, jag måste!
PUSS
3 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

vad söt bild :D

2009-05-27 l 13:54:37
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  J e s s i c a

SV; Haha joo det är rätt smart att träffa bollen!

Det är bra med mig, själv ??

2009-05-27 l 14:12:35
Blogg/hemsida: http://hejdu.blogg.se/
  A A N N I E M A T I L D A ♥

sv . gilla miley bäst av dom ! :) fast inte när hon spelar hannah montana , dom låtarna suger ;)

bikinin är den snyggaste jag någonsin haft :D

2009-05-27 l 16:19:49
Blogg/hemsida: http://aanniematilda.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: