Solarium & växtvärk

                                            Datum: 2009-05-14 Tid: 22:10:19 Kategori: Blandat
Shiet, jag har världens växtvärk i både armar och ben för tillfället. Jag gillar det verkligen. :'D
Äntligen, är det min tur att växa nu? Ska jag någonsin nå högre än 164 cm över havet? ;)

Jag var på Skövde Solarium förut och solade med Anton. Dock inte i samma solarie, jag hade nummer 12, han nr 13.
Jag trodde att det var waste of money, men jag hade fel.
Helt röd är jag på hela kroppen (förutom röven som är kritvit..) och det gjorde ont när jag duschade nyss.
Dessutom är jag nog gravid nu för bröstvårtorna är nästan svarta!!

I morgon är det caféterian på morgonen som gäller, direkt efter det så är det nationella prov i Matte C. Jag ska ju som sagt läsa in kursen i höst, men jag gör ett tappert försök och går dit i morrn och chansar på alla frågor.
Det ska jag verkligen göra! Jag ska skriva något på varenda fråga, och se vad som händer! =)

Tänk om jag klarar allt och får MVG? Inte illa pinkat! :'D

Nelly bet mig nyss, som straff fick hon ligga på rygg i mitt knä medan jag klippte hennes klor. Ibland går hon mig på nerverna när det kommer till den där delen när hon bits.
AAAAAH.. men hon är ju så söt! <3


Det där med att sola, det är nog min grej! ♥


PUSS/GODNATT/MELINDA
2 kommentarer                                                                                                                    
  älsklingen <3<3

haha du menar väl växtvärk? ;D inte träningsvärk? :P

2009-05-14 l 23:37:52
  karin

jag älskar att sola:)

2009-05-18 l 18:14:14
Blogg/hemsida: http://kakkaforsse.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: