Ute i solstolen

                                            Datum: 2009-05-17 Tid: 13:04:10 Kategori: Blandat
Hejsan vänner :)

Idag är det söndag och solen skiner för fullt. Jag befinner mig ute i solstolen iklädd ett linne och uppkavlade mjukisbyxor.
Trots att solen skiner så är det inte särskilt varmt! Jag fryser ju knäna av mig!

Igårkväll (innan eurovision) så var jag och Johan ute på en mysig promenad. Himlen var sådär, ni vet, underbar och hade näst intill alla färger den kan ha. Blå, lila, rosa, gul, orange, grön osv.
Vättern var till och med turkosblå, det är inte alltid den är så fin. :'D

Vi gick uppåt Ringaberget och hittade en hage som vi sprang in i. En massa fält och stigar. Fick hoppa över bäckar och jag fick ett sånt skrattanfall att jag var tvungen att sätta mig ner och kissa..
Johan (den klanten..<3) ramlade 2 GÅNGER över en och samma gren och föll handlöst ner i gräset. Haha, så sött. :'D
Jag kan ju även tillägga att han hade kuken dinglandes utanför byxorna medan han föll. ;)


Jag är för övrigt glad för Norges skull, jag gillar låten.
Men det är ju liksom, pinsamt att vi alltid ska komma på en sådan plats som vi gör... Fan "/

Jaja, om ca en halvtimme drar jag till Johan och vi ska sedan dra vidare till Ming för att käka lite mat. Underbart gott.
Tills dess ska jag väl fortsätta att pinas här ute i solen.

PUSS/MELINDA
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: