Vilken kväll!

                                            Datum: 2009-05-25 Tid: 23:18:39 Kategori: Photoshop
Nu tror jag att jag smäller av!

Vilken kväll, vilken enastående kväll.
Fick ett mail av historialäraren förut om att jag hade missat en uppgift av fyra, vilket gjorde att jag än så länge har IG på det momentet.
Jag trodde att han skämtade först, men han har rätt.
Dokumentet med Kubakrisen var som bortblåst, det var bara till att göra om skiten.

Bestämde mig även förut för att göra klart reklamfoldrarna till Grafisk kommunikation A. Haha, den kursen alltså! Jag vill bara bli av med den nu nu nu.
Den har följt efter mig i år och dar..

Foldrarna är i alla fall färdiga nu och påväg att skickas till läraren. Dock är filen så pass enorm att det tydligen kommer ta 7 dagar att skicka in det. Orkar man?
Tänkte att nu vid kvällningen kunde jag bjuda på ett smakprov på mina foldrar.
Hoppas ni inte tycker att de är alldeles föööööör fula..
Den första folderns framsida

Den andra folders framsida




Haha, är det bara jag som alltid tänker på ordet KNULLA, när jag ser namnet Thomas Knoll när photoshop laddar?

Som sylten på sardinen så är mina nycklar borttappade också?
Vart kan de hålla hus? =(
1 kommentarer                                                                                                                    
  F E L I C I A

Åwww, tack så mycket :'D<3

2009-05-26 l 08:41:57
Blogg/hemsida: http://fellann.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: