Grillad kyckling

                                            Datum: 2009-11-24 Tid: 17:48:39 Kategori: Blandat
NU vet jag vad jag är besatt av! Man har ju hört och läst om att gravida tjejer ofta blir lite extra sugna på något, och det är en del som har frågat om det är något speciellt som jag gillar att äta. Jag har inte kommit på något då (förutom salt godis..) men nu vet jag! Det är rätt sjukt, men det är faktiskt grillad kyckling! Ni vet en sån där man köper med plastfolie runt som man använder om man till exempel ska göra Flygande Jakob eller äta det tillsammans med potatissallad!
Jag gillar dock att äta det utan tillbehör. Åh, jag kan sitta och svulla i timmar, gud vad gott det är!

Annars då? Jag hade i en hårinpackning i flera timmar idag eftersom jag tänkte att mitt stora hår kunde vara värt det. Allt hår har trasslat sig i bak och som den optimist jag är så tänkte jag att lite balsam kunde göra susen. Ajaj säger jag bara. Det var inte skönt att borsta ur håret sen...
Jag måste klippa mig! Då får frisören handskas med håret istället, mohaha ;)

Jag tog en promenad idag också, till Hem&Hobby med Adam. Usch vilken usel kondition jag har. Jag fick stanna och vila vid bron på hemvägen, det kändes som om mitt hjärta skulle sluta slå. Haha jösses. :}

På tal om nåt annat så vill jag ha Nelly inne i mitt rum igen. Det känns hemskt att hon ska sitta där ute alldeles ensam hela dygnet, dessutom blåser det och är kallt. Dock vore ju att ta in henne det sämsta jag kan göra i och med att hennes päls har förberett sig för en kall vinter, så jag ska inte göra det. Men jag vill. Hon tycker ju att det är så roligt att hoppa från matta till matta, upp och ner från saker och bara vara allmänt galen. Sen tror jag minsann att hon tycker att det är roligt att reta Missan genom att förfölja henne! ;)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: