Julklapp till min nosälskling

                                            Datum: 2009-11-23 Tid: 21:26:17 Kategori: Vardagslyx
Hey där :}

En sen uppdatering från min sida idag, men vad gör väl det.
Har precis druckit té och känner fortfarande den där Forest Fruit-smaken av det. Börjar bli tjatigt, ska nog sluta dricka té.

Jag har lite panik över julklappshandeln i år. Hittills har jag köpt en julklapp till Johan, och det är den enda jag har köpt. Liksom varje år så är det inte själva ekonomin som är kass, utan mest fantasin.
Vad ska man köpa och ge bort? Svårast är till föräldrarna..

Det känns i alla fall skönt att jag har något till Johan, men han ska få mer saker! :) Vad vet jag dock inte än..xD
Åh jag älskar verkligen julen!
(Förutom att min brist på fantasi blir tydlig..)
Maten, stämningen, granen, maten, julklapparna, stämningen och sist men inte minst MATEN! Idag är det endast en månad kvar, tjoho! :}

Nu ska jag läsa, sen sova. Pusspuss



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: