New new new

                                            Datum: 2009-11-16 Tid: 17:50:10 Kategori: Filosofi
Jag stod helt enkelt inte ut med min gamla design, så jag valde att ta en utav Teschos gratisdesigner! Visst är den fin? :)
Nu kom Johan precis innanför dörren, kall och dan(som mina östgötska släktingar säger..)! :P

Jag var nere på MVC förut, och där var det full rulle vill jag mena. Det började med att min tandläkare hade samma tid som mig, fast jag vet inte om hon kände igen mig..Dock borde hon det, för jag är ju där nästan jämt för att fylla på mina tänder.
Jag hade tid halv tre, men jag kom in kvart över 3. Någon människa som skulle vaccinera en massa barn var sjuk idag så de hade personalbrist, dock hörde jag skvaller om att det inte är ovanligt att man får vänta riktigt länge..
En riktigt liten söt grabb vid namn Ludvig satt och tittade på mig hela tiden, så gullig! Jag har aldrig varit med om så mycket barn innan... herregud.
De var överallt! Familjer kom från ingenstans och det lilla rummet fylldes på mer & mer.

Nålarna var fruktansvärda i alla fall, jag tror banne mig att barnmorskan körde in dem 2 cm idag, ajaj. Turligt nog började det inte blöda (jag är inte rädd för blod, men ändå!).
När jag låg där i sängen med nålarna i handleden så började jag röra mitt pekfinger, och JÖSSES vad jag hade roligt åt det. När jag böjde fingret så åkte nålen in i armen, när jag böjde tillbaka fingret drogs nålen ur en bit. In, ut, in, ut osv. Det såg så roligt ut och jag kände mig som världens tönt.
Jag har inget liv! ;)

Jag vet inte om det var nålarna som gjorde sitt, men jag blev så otroligt sugen på fruktsallad medan jag låg där i sängen att jag efteråt begav mig av mot ICA för att handla hem lite smått och gått. Vindruvor för 38:- bland annat. Jag är ju sjuk.
Det var gott i alla fall :)

Inte spytt idag heller, 3dje dagen i streck. Det är rekord, kanske börjar det släppa? =)
Let's hope so!
Puss & Kram
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marika

Åh du har gjort som jag:-) Tagit gratisdeisgn av henne!

2009-11-16 l 19:51:52
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Beatrice, mamma till Devin ~ 090723 ~

Det kan jag varmt rekommendera!

Sängen och skötbordet är jättefint och praktiskt, vi är jättenöjds med vårt! :)



Vad kul med en till mammablogg. grattis till graviditeten får man väl säga, hihi :)

2009-11-18 l 09:14:23
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: