2009-10-16

                                            Datum: 2009-10-16 Tid: 13:40:02 Kategori: Vardagslyx
Goddag :]

Jag ligger i soffan och lyssnar på musik från datorn, Eyes of truth heter låten och jag älskar den. ♥
Jisses, klockan är redan över halv 2 och jag har fortfarande inte gjort något som jag borde göra, varken klätt på mig eller gjort mig i ordning..
Det kommer sluta med att jag ligger död i soffan av tristess..Fast det är nog ingen fara med tanke på alla hundratals roliga klipp man idag kan finna på youtube! :> Jag är såld!

Någonstans har jag hört att kanel ska vara bra mot illamående, så jag försöker faktiskt trycka i mig kanelgifflar här. Det är riktigt äckligt, tyvärr! Jag som brukar älska kanelgifflar ♥
You wanna know something fun? :)
Jag har förlorat (?) 4 kg. 400 (40 menar jag!) hg eller 4000 g! Det är ju för sjutton lika mycket som min lillebror vägde vid födseln! :D Själv vägde jag "bara "3790" g, men av alla mina kusiner så har jag varit näst minst! Det ni! ;)
Lite rolig info såhär på en fredag kände jag! :D

Kan meddela att mamma slängde kladdkakadegen igår! :( Hon tyckte inte att jag borde äta så onyttigt, så hon gav mig ett äpple i stället! :P

Nu kommer Johan snart förbi! ♥ Vi ska titta på Gladiator (...) och jag hoppas vid Ooooodens ollon (från hem till midgård ni vet;)) att den är bra! Fast det är ju ändå pissväder ute så jag missar ju ingenting! ;D

PUSS

2 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

Gladiator är kanon

2009-10-16 l 14:12:46
  Wero

Men Melinda, 4kg är bara 40hg ^^ 1hg=100g vettu ;)



Kommer du tillbaka till skolan snart?

2009-10-16 l 20:39:03
Blogg/hemsida: http://izredam.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: