Kärlek ♥

                                            Datum: 2009-10-12 Tid: 14:23:18 Kategori: Husdjur

Såhär ser det ut inne i vardagsrummet nu ↑
En kanin som studsar fram och tillbaka på mattor & dynor, och en katt som ligger och tittar på, förundrad över hur man kan orka röra sig så mycket! (Jag älskar att de kommer så bra överens de små djuren ♥)
Haha det ser lite roligt ut! ;D

Förutom att sitta och titta på mina underbara små djur så gör jag ingenting annat än att lyssna på musik. Borde äta något, men vi får se! Mamma skulle i alla fall laga korvstroganoff till middag, mums!
Dock är det lång tid dit..

Igår var mamma & pappa på IKEA, och då inhandlades ett enormt ljus som skall användas i december för våran del. Det håller i upp till 95 timmar.

Nu ska jag se om jag kanske ska rosta mig en macka! Puss så länge, take care!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Rebecca

fiin blogg men skriv lite mer snälla för jag vill se mer!!! ^^ <3

  Marika

Åh vilka sötisar(:

Hoppas du har de bra vännen!

2009-10-19 l 11:55:18
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: