Nothing

                                            Datum: 2009-10-02 Tid: 16:17:32 Kategori: Videos
Jag trivs inte alls med min design för tillfället. Det bidrar (tyvärr) till att jag inte ens orkar blogga längre. Självklart är inte designen den enda anledningen, utan det finns många andra.
Jag har varit hemma hela veckan från skolan, så varför har jag inte bloggat?
Jag har helt enkelt inte orkat.

Jag har sovit så otroligt mycket, för jag är sjukligt trött. Har blivit väckt av att telefonen varenda dag vilket har gjort mig fullkomligt galen, haha. Trots allt har klockan varit mellan 11-12..
Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Legat kvar i sängen, gått ner till tv:n, läst Fyrvaktaren (som är den bästa bok jag någonsin läst!!) och inte gjort så mycket mer.
Kul liv! ;)

Här är en låt som Johan har gjort! <3 Den har över 19 000 visningar på youtube och den har knappt legat uppe en vecka! Det är coolt, tycker jag! ;D

2 kommentarer                                                                                                                    
  Marika

Sv. Tycker din design är jäätesnygg! Men klart man måste själv tyvka om den, hoppas att ditt humör&mående blir bättre så du orkar mer! De är tyvärr ofta så med hösten, man hamnar i en slags svacka ett tag..

Men ja önskar dig en skön söndagkväll!

2009-10-04 l 19:47:18
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Marika

Sv. Jaha ja men då förstår jag(: Självklart attman kan ha en svacka då!

Ta hand om dig vännen!

2009-10-05 l 20:25:52
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: