Torsdag

                                            Datum: 2009-10-29 Tid: 09:31:01 Kategori: Vardagslyx
God morgon solstrålar!

Himlen är blå, solen skiner, frosten har tagit över gräsmattan och antagligen är det ganska kallt ute! (Har inte känt efter än..)
Jag är så glad! :D

Är inne på någon b sida och har precis gjort ett teoriprov vad gäller körkortsfrågor! Jag fick 64/65 (98%) rätt, och då har jag inte tagit en enda teorilektion på någon körskola! ;)
Nu är jag ju inte säker på om sidan i fråga är särskilt bra eftersom man gör det gratis, och jag är heller inte säker på om frågorna är korrekta med tanke på att jag inte vet när det uppdaterades senast. Ojoj, mycket text där! xD
Menmen, kul att jag klarade det i alla fall..
Det var bara den där satans påbudsskylten som förstörde alltihop...

Jag har höstlov, som snart lider mot sitt slut. Har mestadels tagit det lugnt i veckan, men igår var jag, mamma & lillebror på IKEA & A6 i Jönköping. Fick med mig ett par längre tröjor och ett par leggins hem, och även lite söta saker till älsklingen. Dock vet han inte vad det rör sig om ännu!
Menmen, han får reda på det i morgon! ;D

Hade ju bestämt mig för att investera i en större säng, (1.40) men den är ju snordyr! 5000 kr måste jag (och Johan) punga ut ifall vi vill ha med säng, madrass & ben. Det har jag inte råd med. Hoppas att det kan lösa sig på något annat sätt!

Jag bara skriver och skriver, men det gäller att passa på! ;D

Hmm, nu vet jag inte vad jag ska skriva bara för det. :P
Jo, jag och Adam (lillebror) är ju lite av GALNA i film och särskilt i filmens REPLIKER! Igår ägnade vi hela dagen i Jönköping åt att snacka om underbara Kjell Bergqvist och hans sköna kommentarer. Så fort det gick förbi någon fet människa så sa vi: jävla stoppkloss, står du här och tänker på mat igen!? (Fast inte så att det hördes, tråkigt nog! xD) Nej men gud, det skulle jag aldrig säga så att det hördes, så elak är jag inte!
Sök på det på youtube: Kjell Bergqvist. Det första klippet som kommer upp är det rätta, när han sätter folk på plats! ;D
KAAN DU HÅLLA KÄFT!?
Hahaha, jösses jag får lite skrattanfall för mig själv här :D

Idag ska jag fortsätta plugga företagsekonomi och även umgås med Nelly OCH rengöra Sixtens bur! Veckorna flyger undan så hans bur är ju skitig jämt tycker jag..

Aja, ha en fin dag! Puss <3



4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

åh vad glad jag blev när jag för 10000000000 gången kollade i din blogg, och du har skrivit:D

hoppas vi kan ses någon av dagarna som är kvar på lovet.. <3

2009-10-29 l 10:45:50
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marika

Ha en mysig torsdag vännen(:

2009-10-29 l 15:56:10
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  ღ Sabine

din nuvarande design <3

2009-11-02 l 12:26:17
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Wero

Hej!



Du har inte betlat din studentmössa (sista betalningsdag var i fredags)... Eller du kanske har betalat fast pengarna inte har kommit in än? Det är ett par andra som har det så...



Hur som helst, jag har mejlat dem (företaget) om vad ni som inte har betlat ska göra och återkommer, men det vore bra att veta om dina pengar är på väg in eller om du har glömt det..

2009-11-02 l 14:28:00
Blogg/hemsida: http://izredam.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: