Älskling på trummor

                                            Datum: 2009-09-10 Tid: 15:19:02 Kategori: Älsklingen

Haha okej, nu bombar jag er verkligen med youtube-klipp. Men det här känner jag mig elak för att inte ha lagt ut innan. Min underbara nos spelar trummor på niornas cabaré. Det var för ungefär 2 år sedan, lite mer! ;D

Han är så duktig <3

Även fast det är kass kvalité och man bara vill stänga av eländet! :P

1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

vad snygga mina ljuseffekter är i bakgrunden :D

2009-09-10 l 16:38:19
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: