En enda lektion

                                            Datum: 2009-09-04 Tid: 14:32:53 Kategori: School
Gud vilken underbar skoldag jag haft idag. Den bestod av endast samhällskunskap..
Usch jag är verkligen ingen samhällsmänniska och har inte alls längtat till den här kursen, men än så länge är den faktiskt helt OK. Vi hade redovisning idag av vår första uppgift, Öde Ö.
I grupp skulle vi låtsas att vi var strandsatta på en öde Ö(på grund av en naturkatastrof) i Stilla havet, och tillsammans skapa ett samhälle på ön. Dela in marken bland alla människor, hitta mat och arbete till alla osv.
Det gick nog ganska bra tror jag.

Senare idag ska jag tillbaka till Skövde och sova hos Jaana. Från början var det meningen att jag skulle ut ikväll tillsammans med Cajsa, Johan och Lollo, men det blev inte av eftersom det är 20+ på i princip alla uteställen ikväll. Vi får ta det en annan dag, jag ska ju ändå ut i morgon med Anton!

I morgon händer det grejer! Skriver lite senare! :)


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: