God speed your love to me

                                            Datum: 2009-09-07 Tid: 20:29:15 Kategori: Videos
Åh, jag har hittat den mest fantastiska låten;


Johan har kommit och gått, vi har ätit våra enchiladas och jag fick även en liten present i form av en mapp + en söt penna med lite krimskrams på. I like!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag är hemma i morgon i alla fall. Känner mig så sjukt krasslig så det är nog lika bra. Sitter och lyssnar på Celine Dion (?) och jag vet inte varför. Jag halkade in på hennes låtar av någon konstig anledning.
Men hon är väl bra.. antar jag? ;p

Ha en fin kväll! ♥
3 kommentarer                                                                                                                    
  Malin-Hockeyfruga

tack :) hahaha förmodligen!!

hehe celine dion är bra.. fast mest när man är deppig :P

2009-09-07 l 20:43:43
Blogg/hemsida: http://mysunshinestory.blogg.se/
  Malin-Hockeyfruga

absolut:) haha ah precis :D men hon har endel gammla som är riktigt bra med:P

2009-09-07 l 21:00:08
Blogg/hemsida: http://mysunshinestory.blogg.se/
  Emmelist

allt är bara fint med mig :) har precis dragit igång en tävling så är gärna med :D



har du gjort ikväll då?

2009-09-07 l 21:00:42
Blogg/hemsida: http://emmelist.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: