Håltimma!

                                            Datum: 2009-09-07 Tid: 12:25:06 Kategori: Blandat
Ja, som rubriken lyder så har jag en fet håltimma nu.

Sitter i ett litet rum vid namn Bilbo, och funderar lite på om jag ska göra något vettigt. Kanske Svenska C-talet? Eller kanske talet i Svenska B.
Usch, jag tycker inte om tal så mycket, jag blir alltid så nervös.

Jag tänkte på en grej, som jag är väldigt intresserad av. Alltid när jag sitter vid datorn så tittar jag i en massa mamma-bloggar, eller vad man nu ska kalla det. Men det är ju så det är, de är ju mammor, så jag antar att man kan säga så! :D
Brukar inte läsa Stinalee's blogg så särskilt ofta, men nu när hon snart ska föda så kollar jag den varenda dag. Jag är så nyfiken på vad den lilla tösen ska heta, hoppas att det blir något fint och ovanligt. Inga tråkiga namn som varannan tjej heter. ;)

Sedan följer jag Teresas blogg, och Beckas blogg, fast den sistnämnda skriver inte så mycket längre vilket är tråkigt- men förståeligt! Jag hade nog inte heller hunnit det om jag var ensamstående trebarnsmamma och pluggade. Att hon orkar! Men det är kämpigt av henne!

Ja, det var mamma bloggar det. Andra bloggar jag gillar är fotobloggar, såsom Elins blogg. Gud vilka snygga bilder hon tar! Jag är så avundsjuk så att jag dör. Eller spricker! ;d

Jag gillar bloggar, helt enkelt. Inte bara för att ha något att läsa, utan också för att man lär sig något! :)
5 kommentarer                                                                                                                    
  jennie

jätte fin header :D

2009-09-07 l 13:40:43
Blogg/hemsida: http://jennieleandersson.blogg.se/
  Sandra Marinoni

sv; tack så väldigt mycket :D

fin design är fin den med, även fast jag hade gjort ett annat färgval ;)

2009-09-07 l 14:09:37
Blogg/hemsida: http://marinoni.blogg.se/
  Marika

Sv: Jamen varsågod!:) Åh vad kul, har lagt till dig med:)

2009-09-07 l 17:40:42
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Sandra Marinoni

sv; hehe, inte? jag äääälskar lila, men som du kanske kan ana när du ser min design så är det den staaarka lila färgen jag gillar, jag tycker att ljuslila är bland de fulaste färgerna faktiskt, haha!

jahaa, okey ;D

2009-09-07 l 18:07:33
Blogg/hemsida: http://marinoni.blogg.se/
  jennie

sv: hihi jaha (: nej jag heter leandersson.

2009-09-07 l 18:09:47
Blogg/hemsida: http://jennieleandersson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: