Home

                                            Datum: 2009-09-26 Tid: 17:45:56 Kategori: Blandat
Åh, jag vet egentligen inte ens varför jag skriver här.
Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska säga, jag är helt tom på ord.

Är hemma från Italien nu i alla fall, och jag är GLAD över att vara hemma igen. Av de länder jag har varit i hittills så är Sverige helt klart bäst. I alla fall vad gäller naturen...
Orkar inte med den fuktiga luften där nere, och all värme som är nere i sydeuropa, haha vad negativ jag låter, men så är det!
Sverige, ÄLSKADE Sverige! ♥

Jag tog en del bilder, men jag tänkte att jag gör ett bildspel med lite musik och publicerar vid ett annat tillfälle.
Ingen orkar ändå sitta och titta på alla tråkbilder på byggnader osv. ;)

Har kommit in i en period då jag bara lyssnar på kärlekslåtar, jag får inte nog! För övrigt så måste jag nog se filmen Ghost igen, den är så himla fin, och sorglig! Precis vad som passar mig nu när jag gråter för allting..

Nu ska jag sova! Puss
3 kommentarer                                                                                                                    
  JENNY

thanks hun :)

2009-09-26 l 19:21:37
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  Marika

Hoppas allt är bättre idag och att du hittar orden:-) Kul att du hade de trevligt, men ja är som du. Inte alltid man gillar de klimatet som är där nere:-) Ha de bra nu vännen.

2009-09-27 l 11:34:55
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Marika

Sv. Ja men ibland får man en liten bloggtorka faktiskt, men bloggandet kommer tillbaka alltid endå:-) Kan vara skönt och ta en paus, de har jag gjort innan på någon dag eller en vecka:) Åhtack vännen, de glädjer mig at någon tycker om min blogg:) Ha nu en skön söndag!

Kram

2009-09-27 l 12:33:56
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: