Ikeas madrasser

                                            Datum: 2009-09-07 Tid: 21:46:56 Kategori: Sjukt/roligt
Du lägger massor av tid på att ligga på din madrass. Närmare bestämt en tredjedel av ditt liv. Men det betyder inte att det måste vara svårt eller jobbigt att hitta rädd (HAHAHA rätt menar jag!) madrass. Så vad är det egentligen som gör skillnad? Komfort är något väldigt personligt, och att välja madrass handlar om dig. Därför har vi utvecklat SULTAN madrasserna så att de matchar individuella behov.

Vikt och längd
Din vikt och längd hjälper till att bestämma hur fast dina nya madrass ska vara. Ju mindre du väger, desto mjukare madrass behöver du.

Sovställning
Vi har alla ett favoritsätt att sova på. Den som sover på sidan behöver en mjukare madrass där axlar och höfter kan sjunka ner, medan den som sover på rygg behöver stöd från en fastare madrass.

Kroppsform
Är du bredaxlad? Kurvig? Vikt och längd säger inte allt. Olika typer av kroppar har också olika behov av stöd.

Temperatur
Rätt temperatur är nyckeln till en bra nattsömn. En del av våra madrasser är konstruerade för att vara särskilt bra på att leda bort värme och fukt från kroppen.

Hitta rätt madrass för just dig med hjälp av vår madrassguide på
IKEA.se/madrasser

Det kan väl vara värt att veta, eller? ;)

Googlad bild

2 kommentarer                                                                                                                    
  din nos <3

"att hitta rädd madrass" ;P haha förlåt va tvungen påpeka det... nos <3

2009-09-08 l 09:44:24
  din nos <3

haha gulligt min nos ;D;D

2009-09-08 l 12:16:03
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: