Informationskväll

                                            Datum: 2009-09-03 Tid: 19:49:24 Kategori: School
Jag fullkomligt hatar det här nya systemet som blogg.se kör med. Att man inte längre ser de nytillkomna objekten såsom kommentarer, inlägg och bilder som man har fått/lagt in.
Jag blir så förvirrad...

Kom alldeles nyss hem från skolan (!!) efter att ha varit med på en informationskväll som egentligen var till för föräldrarna. Det gäller självklart vårt Italienprojekt!
Företagsklassen (vi som har valt inriktning IT & Företagande) åker nämligen till Italien den 17 september. Till Pontedera som ligger i Florens, ganska nära Pisa. Lutande tornet i Pisa ni vet..
Det ska bli så GRYMT roligt.
Vi är där i 8 dagar, jobbar (endast) 2 dagar med det vi har i uppgift att göra, och resten av dagarna gör vi annat skoj. Vi ska exempelvis besöka en chokladfabrik och även en fabrik (och museum) där de tillverkar vespor.
Shit jag är helt till mig, det ska bli så roligt.
Jag har ju aldrig varit i Italien innan, så det blir också en upplevelse. Kanske borde jag köpa mig ett par riktigt snygga skor?
Jag kommer sakna min älsknos så mycket :(:( <3<3
Vi åker från Skavsta flygplats kl 13:00 på torsdagen.

Annars då?
Jodå, det är fint.
Innan själva informationsmötet som inte började förrän kl 18 så umgicks jag med Emelie lite. Vi åkte bland annat till Sommarland för att lämna hennes arbetskläder. Sedan gick vi i affärer och jag shoppade inte.... JOOO det gjorde jag!!!
Fan också, pengarna rinner av mig fortare än vattnet i Niagarafallen :(

Jag visar vad jag köpte lite senare, efter middagen som idag består av makaroner och bacon. Haha vad onyttigt! Men riktigt gott.

pusspuss så länge

I'll be there!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: