It seems..

                                            Datum: 2009-09-27 Tid: 21:44:13 Kategori: Filosofi
Ååååh vad skönt det är att ha skrivit av sig lite. Jag använder mig fortfarande av min privata blogg nämligen, där jag skriver sådant som kanske inte alla andra ska/behöver läsa.
Att få skriva precis så som jag känner för tillfället, är riktigt skönt.

No school för mig i morgon. Haha jag känner mig som värsta problembarnet, och jag hatar det. Jag vill inte vara en sådan som har problem. Allra minst vill jag vara en sån där som måste förklara för läraren varför jag inte dyker upp, varför jag inte lämnade in den där viktiga uppgiften. ÅÅH, det här är det värsta jag vet.
Jag vill inte vara speciell, jag vill vara en av alla andra! Punkt.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: