Italienare...

                                            Datum: 2009-09-04 Tid: 15:11:23 Kategori: Sjukt/roligt
Matteo
do you like me?
or not?
...
Melinda
haha I don't know you
Matteo
in photo?
Matteo

i would like kiss you on the lips because you are very sexy
Melinda
hahahahhah
how do you talk?
like an italian?

Haha alltså, jag är tydligen vän med någon italienare som heter Matteo på facebook, och han började skriva en massa wierd saker till mig i chatten alldeles nyss.
Jag berättar för min lillebror att jag chattar med nån konstig italienare, och jag berättar vad han skriver med en sån där utlänsk dialekt. Varpå Adam frågar hur jag kan veta att han har en sådan dialekt?! Självklart måste jag fråga!
Snacka om att jag byter ämne! :)

Minns ni? ;)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: