Lite nytt

                                            Datum: 2009-09-02 Tid: 09:33:19 Kategori: Foton
Äntligen är bloggen någorlunda igen!

Jag sitter i skolan nu och kämpar med att skriva på tangenterna eftersom jag har så otroligt många armband på mig, och en klocka!
Min första lektion börjar 09:55, så jag har lite tid framför datorn nu innan textkommunikationen börjar.

Igår var bloggen så sjukt seg. Jag försökte i flera timmar att lägga in den nya designen men allting var segare än segast. Det slutade med att jag stängde igen datorhelvetet och la mig och sov bredvid Johan.
Han sov över inatt <3


Igår, vilket jag inte får missa att skriva, så hoppade jag och Anton höjdhopp borta vid IP i Skövde. Herregud alltså, det var faktiskt ganska mycket motion för min del.
Jag sprang barfota eftersom jag inte ville hoppa i mina gladiatorsandaler, så jag har hyfsat ont i fötterna nu >< Men jag klarade 1.10, och jag är faktiskt riktigt nöjd.

Jag har inte hoppat sedan i nian, och då klarade jag iofs 1.17, men vafan! Det var länge sen! ;D
Anton den lilla skiten klarade 1.40, helt insane!:D<3



2 kommentarer                                                                                                                    
  Tobias

Ja visst var den söt :D jag vill ha en sån, haha!

2009-09-02 l 11:40:54
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Din nos <3

din blogg är jättefin älskling <3<3 gulligt ;D ja det var underbart =)=).. älskar dig!! du skiner upp min dag ;)

2009-09-03 l 20:36:35
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: