Nu är det fredagsmys!

                                            Datum: 2009-09-11 Tid: 19:05:52 Kategori: School
Jajamensan.
En hel skolvecka har flutit förbi och jag slapp undan tre dagar på grund av min förkylning. Kände (och känner) mig inte särskilt pigg och kry nu heller, men jag har varit i skolan idag ändå, - det var projekarbetsdag!
Vi kom faktiskt på ett namn till vårt UF idag, det är ett stort framsteg. (Håller dock tyst om det ett litet tag till..)
Dessutom så bestämde vi vad vi har för roller i företaget, skrev ett kontrakt och gjorde i ordning vårt frågeformulär inför Italienresan nästa vecka.

Helt otroligt att jag ska till Italien om 6 dagar, och vara där i en vecka. På måndag ska jag gå till banken och växla in pengar till euro. (Jag vill inte ta med mig mitt kort. Tänk om jag tappar det!)

Under den senaste tiden är det jättemånga som har lagt till mig på BlogLovin -jättekul ju! Jag blir så glad! :D Egentligen förstår jag knappt själv den där sidan, men det ser ju hyfsat bra ut med höga siffror i menyn! ;)


Inatt sov jag hos Jaana. Vi fick jättegod mat där i form av ris och korvstroganoff med chili och vitlök. Asbra nu när både jag och Johan känner oss krassliga. Stark mat är bra! Då känns det verkligen att man har ätit!
Nu ska jag äta, haha på tal om mat. Någon paj av något slag. Gott!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: