Replay

                                            Datum: 2009-09-06 Tid: 15:57:12 Kategori: Blandat
Jag är väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden märker jag. Ibland förstår jag inte hur andra hinner blogga så mycket som de gör. Eller, hinner & hinner, snarare hur de har lust med det?
Men i och för sig så bloggar jag ju som en galning ibland jag med, så jag ska inte säga något, haha.

Idag har jag övningskört, för första gången sedan sommarjobbet. Usch det gick inte alls bra kan jag säga, men jag tror att det beror på att jag inte mår så bra.
Känner mig febrig, har ont i halsen och är allmänt jävlig.

Nej nu ska vi inte vara tråkiga här.
I morgon ska mitt manus till svenska C vara klart, men jag har knappt börjat. Hoppas han inte kollar hur långt man har hunnit. ><
Men läxan ska jag läsa i alla fall, för det skulle ju vara ett läsförhör. Lika bra att hänga med ifrån början.

Hittade en vit/orange cam i Adams låda förut, så den blev jag ve (som östgötar säger ;P) och har nu invigt haha. Som ni kan se på bilderna i förra inlägget.

Bara för skojs skull så kan jag ju passa på att avslöja några små sanningar;

- Jag älskar allt som har med spöken & andlighet att göra
- Jag får svar på mina frågor i drömmarna. (Därför borde jag sluta fråga så mycket när folk ändå inte berättar, det kommer fram nångång i alla fall)


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: