Starsign

                                            Datum: 2009-09-29 Tid: 13:25:31 Kategori: Foton
Jag vet inte riktigt hur jag kom in på det, men här sitter jag och tittar på olika sidor som handlar om stjärntecken. Läste självklart om mitt eget, vattumannen, och blev faktiskt väldigt positivt överraskad! :D
Det stod om vilka vattumannen passar ihop med;
Vattumannen - Vattumannen
"Ni är ett påhittigt kärlekspar som stimulerar varandra till kropp och själ. Ni har båda ett sjätte sinne och tillsammans upplever ni saker andra inte ens märker. Förhållandet kan bli mer vänskapligt än kärleksduo. Försök hålla romantiken igång."

Johan är nämligen också vattuman förstår ni!
;> Det roliga är, att det som står ovan faktiskt stämmer, hah. Fast såå vänskapliga är vi inte alltid, som tur är! ;D Åh, jag älskar kärleksastro!

2 kommentarer                                                                                                                    
  Marika

Åh vad kul:-)

Alltid när ja kollar på mig&killen så står de att vi ska ge upp:O Vädur&oxe ska visst inte passa ihop, bara för man är för lika? Hah ;)

2009-09-29 l 20:32:46
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Din nos <3

ÄLSKAR DIG <3<3 ;D

2009-09-30 l 21:23:06
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: