Tandblekning

                                            Datum: 2009-09-04 Tid: 14:40:06 Kategori: Sjukt/roligt
I morgon klockan 12:30 så kommer jag och Anton befinna oss på Alexiskliniken i Göteborg. Vi ska nämligen bleka tänderna. Åh, det är verkligen något jag har velat i mitt liv.
Jag är väl medveten om att det finns de människor som har betydligt gulare tänder än vad jag har (jag nämner inga namn..:P) men jag har ändå alltid velat ha ett sådant där perfekt Hollywood-smile! Äntligen är det dags!

Så, i morgonkväll kommer jag och Anton vara stjärnorna på Vatra, i allafall i våra munnar haha. ;D
Ni får givetvis se bilder efteråt..:)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Åh! Kan du inte lägga upp en före- och en efterbild sen? :)

2009-09-04 l 14:49:32
  jennifer

vad kul:) jag vill med bleka tänderna:) vad kostar de?

2009-09-05 l 20:17:30
Blogg/hemsida: http://lovelyjennifer.blogg.se/
  Jennifer

okej då vet jag. men vart de bra då?

2009-09-06 l 11:25:39
Blogg/hemsida: http://lovelyjennifer.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: