16/4 Fredag 2010

                                            Datum: 2010-04-16 Tid: 18:36:06 Kategori: Vardagslyx
Tusen tack alla ni som röstade, jättesnällt av er! :}
Fick allt som allt in 51 röster som väl kommer till nytta. Det är intressant att se vad folk har för olika åsikter måste jag säga!

Har egentligen ingenting bra att skriva just nu, men jag tänkte ändå höra av mig och säga att jag lever. Medan jag väntade på bussen hem tidigare idag satt jag och sjöng i busskuren för mig själv, det var härligt! Dock lite olikt mig kanske.. Annars har jag mest suttit här vid köksbordet och skrivit på min uppsats idag, det känns som att den aldrig kommer bli klar! Usch, jag hoppas att jag får godkänt i alla fall, jag orkar inte komplettera! xD

Johan var här en sväng också, han åkte nyss hem. Sötnosen hade med sig mat till mig och honom från Hammarskiosken, det var supergott! Tack igen älskling! ♥ Tyvärr kan jag inte längre äta stora mängder eftersom min magsäck kläms lite och inte rymmer lika mycket mat...;)

Clementiner är gott också kan jag lägga till! Jag kan äta hur många som helst. :}
Puss!
2 kommentarer                                                                                                                    
  dinosaurie

<3 tack älskling ;-) sovdags nu för mig ... jag älskar dig =)=)

2010-04-16 l 23:50:09
  Julia

Ja hoppas arbetet går bra nu! :)

2010-04-17 l 10:37:55
Blogg/hemsida: http://julialindberg.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: